به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان که از چهارشنبه دوم اسفند ماه برای شرکت در تورنمنت قهرمانی جهان دیویژن B۳ به بوسنی سفر کرده بود شب گذشته در اولین دیدار خود برابر تیم میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر این دیدار را به حریف قدرتمند واگذار کرد.
سفید و سبز پوشان کشورمان که جهت کسب تجربه برای حضور در بازیهای آسیایی زمستانی ۲۰۲۵ هاربین چین و به منظور میدان دادن به بازیکنان جوان به این تورنمنت اعزام شدند شب گذشته در اولین دیدار خود برابر میزبان، صف آرایی کردند.
تیم بوسنی و هرزگوین که در هاکی روی یخ سابقهای ۲۰ ساله دارند و از حضور مربیان کانادایی و چند لژیونر مطرح بهره میبرد توانست با سه گل از سد ایران بگذرد.
ملی پوشان کشورمان امشب در دومین دیدار خوب از ساعت 18:30 به مصاف فیلیپین میرود.
نتایج سایر بازیها در شب گذشته:
هنگ کنگ ۸ - کرده شمالی ۱۰
فیلیپین ۶ - سنگاپور ۳
انتهای پیام/